NA LEŻATOblog rowerowy

Średnio na aktywność:44.65 km

R.S.

Czwartek, 31 maja 2012 | dodano: 31.05.2012
Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 16.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

do majowego 1500

Środa, 30 maja 2012 | dodano: 30.05.2012Kategoria wycieczki
Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 28.80 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Slavkovice

Wtorek, 29 maja 2012 | dodano: 29.05.2012
Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 14.10 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Kozlov

Poniedziałek, 28 maja 2012 | dodano: 28.05.2012Kategoria wycieczki, Z OPISEM I (ALBO) Z FOTKAMI
Jeszcze dziś, po 17 pojechałem do Kozlova na Mszę.
Chmury się zbierały, ale na nie nie padało.

Ale było widać, że gdzieś moczy.

Zatrzymałem się na sikundę.

Kozlov ma 30 mieszkańców, a podobno była to pierwsza msza od czasu postawienia kapliczki przed 150 laty. Było chyba dużo gości.
Kiedy podjeżdżałem po 12 procentowym nachyleniu, po wąskim, mokrym i brudnym asfalcie (ale nie dziurawym) wyprzedziło mnie 5 aut, zgroza.
Na mszy.

Zrobiłem 950 podjazdów, chyba więcej niż na dopołudniwym 80 km wjeździe na Wysoczynę.
Dziś mija rak od założenia konta na bikestats.pl Przejechałem w ciągu tego roku ponad 7800 km. Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 57.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

Powrót ze ślubu, dzień drugi

Baterie padły wczoraj wiec bez zdjęć.
Od znajomych było pod górkę na Wysoczynę i przez 2 większe miasta.
Była też droga w remoncie i ruch wahadłowy, czekałem jakieś 9 min. Potem jechałem po świeżym asfalcie i poprzylepiało mi się świństwo do opon. Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 81.20 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Ze ślubu przez Izery

Niedziela, 27 maja 2012 | dodano: 28.05.2012Kategoria wycieczki, Z OPISEM I (ALBO) Z FOTKAMI
Na weselu poznałem parę, która mieszka w Czeskiej Republice, wiec się zgadaliśmy, że przyjadę do nich w drodze powrotnej.
Wyjechałem koło południa. GPS pokazał krótszą drogę przez wysokie przełęcze w Karkonosze, postanowiłem pojechać tamtędy niż dłuższą drogą przez duże miasto Liberec.
Zbliżają się góry.

klasztor Hejnice:

Podjazd na 885 mnpm (albo zjazd z tegoż):

Widoczki były piękne, padało gdzie indziej:

Widok na Karkonosze

Zjazd z gór wiódł kawałek nad rzeką Izerą:

Podczas zjazdu z gór spotkałem kupę ludzi na rowerach, a na jednym odcinku chyba trenowali jacyś szosoni, bo dogonili mnie w zjeździe (ja w długiej trasie jechałem bez napinki), a pod górę jechali jak na Giru.
Dojechałem do nowo poznanych znajomych po 7 godzinach, robiąc ponad 1400 m podjazdów. Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 139.30 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

Na ślub kolegi i koleżanki też

Sobota, 26 maja 2012 | dodano: 28.05.2012Kategoria wycieczki, Z OPISEM I (ALBO) Z FOTKAMI
Pobudka o 3.00, wyjazd o 3.45. W nocy nawet dało radę jechać, całe szczęście te 8 stopni Celsjusza przy wyjeździe mnie nie nabrały i wziąłem kurtkę i rękawiczki polarowe nawet. I dobrze bo jak tylko słońce wyszło to było 2 stopnie, a właśnie zaczęły się długie zjazdy. Fajne mgły na trasie:

Po drodze super hiper infrastruktura czyli przejście rowerowe - za mną też takie same barierki. Skorzystałem, przeprowadziłem rower na drugą stronę (lewą w kierunku jazdy) i co? Za 50 metrów DDR jedzie sobie gdzieś w pole.

Przejechałem niecałe 70 km, potem pociągami dwoma godzin wiele i na koniec 10 km na miejsce ślubu. Podczas tego drugiego odcinaka (już w PL) zabrakło mi przełożeń i poziomkę pchałem jakieś 100m, po raz pierwszy z resztą.
Rowerek był ozdobą (moim skromnym zdaniem) sali weselnej.

To u góry to nie lampa ale balon.
Związali się, ja pobłogosławiłem, a potem się weseliliśmy. Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 78.50 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(2)

R.S., Slavkovice

Piątek, 25 maja 2012 | dodano: 25.05.2012
Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 29.10 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Zdar, Slavkovice

Czwartek, 24 maja 2012 | dodano: 24.05.2012Kategoria wycieczki, Z OPISEM I (ALBO) Z FOTKAMI
Kamień graniczny Czechy/Morawy. Czeski lew i morawska orlica.
Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 34.30 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Zdar

Środa, 23 maja 2012 | dodano: 23.05.2012
Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 15.70 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h