NA LEŻATOblog rowerowy

Każdy inny 1091 km

Wykres roczny blog rowerowy Tomassac.bikestats.pl

Praga

Poniedziałek, 7 maja 2012 | dodano: 07.05.2012Kategoria treningi i zawody, wycieczki, Z OPISEM I (ALBO) Z FOTKAMI
Wyjazd treningowo-wycieczkowy do Pragi rozpoczął się o 6.04. Długi czas było mgliście, ale nie padało.

Długo się rozgrzewałem - jakoś mi ciężko było wejść na właściwe obroty. W Pradze odwiedziłem znajomych, którzy mieszkają w bloku, mają dużo dzieci i dużo rowerów. Oto jak rozwiązali problem gdzie upchnąć rowery.

Zabawiłem u nich 1,5 godz, dali obiad, piwo (bez%) kawę. Potem mnie jeden z synów odprowadził do Brandysa nad Labem.

Powrót się odbył po krajówkach, wiało trochę w plecki więc gnałem. W Caslavi 20 min. przerwa na kawę i ciacha. Trzeba było jeszcze wjechać na Wysoczynę z tych 250 na 650 mnpm.

Okazało się że nie było to takie trudne pomimo tego, że w nogach już miałem 250 km. Czasami na łagodniejszych podjazdach jechałem z prędkością 25km/h.

Pod koniec zaczął mnie boleć tyłek - ale to nic w porównaniu z tym jakby bolał po 300 km na pionie. I nie tylko tyłek ale i ramiona, nadgarstki i kark. A tu tylko tył - bo ponad 14 godzin siedziałem na nim.

Koniec po 15 i pół godzinie - ostatnie 30 km jechałem w nocy.
Średnia bez stania 23,8 km/h. Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 300.10 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(4)

K o m e n t a r z e
@Gość: Dzieki. Masakra to by była na pionie - dla rąk, kręgosłupa własnie.
@robin: Dziekuję. Chyba ich tak za często nie zdejmują...
@woody: łańcuch spada, jak mam skręconą kierownicę i zakręcę do tyłu. Spada wtedy z mniejszego kółeczka. Podczas skrętów, nawet gdy koło (błotnik) przegina łańcuch, to on nie spada. Prawda jest taka, że to nie jest rower na ostre zakręty, tym bardzie zawracanie, bo na to potrzebuje duuużo miejsca.
Tomassac
- 20:41 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj
Powiedz mi czy nie spada łańcuch lub coś w tym stylu kiedy musisz wykonać ostry skręt lub nawrot ??
woody
- 09:20 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj
Ładnie to sobie zamontowali, ale trzeba pamiętać i nie da się tego ukryć, że z roweru sypie się cały syf na dół, mój rower stoi w pokoju na stojaczku lub wisi a pod spodem mam matę i nawet jak po każdym wyjeździe rower się przeciera ściereczką to i tak sypie się z niego.

Super wyjazd. Pozdrawiam
robin
- 08:00 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj
Gratulacje za dystans. Masakra w takiej pozycji. Toż to skrzywienia kręgosłupa można się dorobić Gość - 21:44 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa otaja