NA LEŻATOblog rowerowy

Każdy inny 1091 km

Wykres roczny blog rowerowy Tomassac.bikestats.pl

Tour de Vysoczyna

Poniedziałek, 14 maja 2012 | dodano: 14.05.2012Kategoria wycieczki, Z OPISEM I (ALBO) Z FOTKAMI
Dzisiaj dzień wolny zatem czas na kilometry. Postanowiłem trochę pojeździć po górach, a dokładnie to po naszej Wysoczynie. Własciwie to ja nie mam problemu znaleźć górzystą trasę u mnie, problem jest raczej z równiną. Zielono-żółto choć pochmurnie i zimno dziś.

U Hlinska jest wyciąg nad szosą - ciekawa sprawa.

Nowe sandały spisują sie znakomicie, choć przy takim zinie to trzeba jednak w skarpetach. Fajne jest w nich to, że nie mają dziury w podeszwie na wylot i nie ciągnie zimno od bloków SPD, w odróżnieniu od moich pełnych butów SPD.

W sumie 100 km ujechałem za 5 godzin w tym obiad około 40 min - jak dla mnie średnia super, bo to jednak pagórkowaty teren (1200 m podjazdów było)

Potem jeszcze pojechałem spowiadać do Bohdalowa, powrót w nocy. Tam i z powrotem 41 km za 1h 46 min, co też nieźle wygląda. Rower:RaptoBike Midracer Dane wycieczki: 141.60 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: 0.00 km/h
Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Kalorie: (kcal)
Linkuj | Komentuj | Komentarze(0)

K o m e n t a r z e

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzieu